ajajaj.. .

fyfabia va jag har ont i halsen och öronen, att rösten vart borta i en VECKA idag gör de inte bätttre. Eller jag hade ju ganska okej röst under helgen men nu kan jag knappt prata, Så jag ligger och kurerar mig helt sliten i källaren och knaprar halstabletter .. .

Hade tänkt ta de riktigt chill idag, följa melinda till ica för hon ville ha sällskap men sen ligga och glo på film. Imorgon ska jag leka med elin har jag bestämt. fast hon vet inte om de än, men vi måste leka för jag saknar min bästis ♥

Min lillasyster hade skrivit om mig i hennes blogg, vart ju lite tårögd nästan när jag läste de imorse. Gud va jag saknar henne när jag är ifrån henne, och tydligen så hade hon saknat mig med (a)

Sov fresten 12 timmar inatt, pratade i sömnen också endligt nina =) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0