AIYA NAPA!

Under min bloggpaus har jag vart i AIYA NAPA! fattar ni hur underbart de va där?
nej de fattar ni inte för ni va inte med. men jag kan säga att de är en av de bästa veckorna i mitt liv.
har vart helt kräjsie med helt kräjsie folks. går inte att beskriva hur de va där alltså.
haha ni ska få se bilder och vidjos sen..

men jag tror jag har svininfluensan, nöff nöff men utan knorr. så när den kommer och jag har pratat med rådgivningen så kommer ni få veta. så länge får ni lyssna på en grym låt



oooch kolla på en vacker bild


Kommentarer
Postat av: D-A-D

hur har ni haft det?

hoppas ni hade det kanon. kom förbi någon dag å berätta hur ni haft det.

2009-08-25 @ 10:27:12
URL: http://www.nyfikenienstrut.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0