15 augusti

Gomorron bloggen och ni söta läsare,

ligger i sängen nu och gör apsolut ingenting så jag ska snart upp och börja fixa. Har en fullspäckad och ganska stressig dag framför mig just nu ;) men de är bara kul! Ska iaf städa och lite annat nu på morgonen, sen ta bussen eller cyckla in till stan och möta elin, fixa lite saker, möta jesssica, kika runt lite med henne, åka hem och fixa massa massa massa. Fixa mig, dra till jessica och sen blir de lite party med henne, melinda, malin och sandra =) sen utgng också.. vi måste ju uppdatera oss sen vi kom hem från kramfors =)

Men de blir nog en bra dag, fast jag kommer vara sjukt stressad för de är så mycket som måste fixas  just nu känner jag. Lite smått panik börjar jag få (a) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0