Stockholm!

Hej,
tänkte skriva lite om vad som hände i Stockholm,

Först gick jag upp tidigt, tog bussen till Elin och fixa lite, sen skulle vi gå och köpa frukost, blev kexchoklad och cola. haha. käkade det på bussen dit och lekte lite, övade på idol och betalade vårabiljetter med tior HAHA.

När vi väl kom till Stockholm så nörjade vi gå runt. det FÖRSTA elin gör är att gå in i en spegel *fnisS* riktigt roligt faktiskt. Sen gick vi runt lite. Jag råkade ha ner saker i nästan varje butik, fattar  itne hur alltså men så va de :p Gick och åt på tacobar och efter de så gick vi ner mot urbans outfitters och de. GISSA VEM VI SER?

- KENZA! så jag ba till elin "omg där är kenza......!!!!!" och elin skrek nej och kollade efter henne som fan. dom gick om oss för att vi gick så sakta och gick in på urbans, så vi våga inte gå in där. HAHA sen när dom kom ut så var vi påväg till en annan affärm, så vi gick lixx bredvid henne och mika eller vad hon heter :p så råkar jag säga skit högt "shitt vad fin hon är" haha, tror hon hörde det. anywäj så log hon och såg  ut som en retusherad bild och sånt därnt :) snacka lite och sen drog jag och elin upp mot gallerian.

Kika runt lite där, men vi började få så sjukt ont i fötterna så vi tänkte att vi skulle gå till donken och kanske äta en glass eller så för att vi var så trött i benen ochfötterna typ SKREK!

Så när vi skulle gå in så fanns det två ingångar, fast vi hitta bara en, en sån där med dörrar som öppnar sig själv. Så vi går i typ snabb takt mot dom dörrarna båda två och PANG så öppnas dom inte.
Vi börjar garva som fan och försöker igen, men de gick inte. ALLA därinne glodde på oss som fan haha. riktigt pinsamt. så vi sprang in på stadium och satte oss där på en typ bänk och garva. Sen börjar vi gå därinne men hittar verkligen inte ut. Så vi leta kanske i 40 minuter, sen lära vi fråga om hjälp. Så förklara några otevliga killar vart de var typ och de visade sig att de va PRICK där vi sutit innan. alltså kanske två meter ifrån haha.

Sen efter att vi shoppat massor så kände vi oss halvt uttråkade, så vi började hejja på alla vi såg, haha eller okej, alla coola iaf! Nöp någon framför oss i rumpan och sådär ;) Fick lite kontakter och ja. blev bjuden på tre fester, av en gävle bo och två stokcholmare, lite skoj tänkte vi men vi skulle ju hem och köa till idol så de blide inte så :p

Äh, stockholm är fan överskattat egentligen kom jag och Elin fram till, visst dom kanske har mycket mer shopping än vi men de mesta är fan skit sen har dom typ samma butiker överallt. Gävle är underksattat av gävles ungdomar, skärpning ;)

När vi åkte hem så såg jag en älg. så jag skrek de och hela busen kolla. coolt

här kkommer bilder:
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0