skön dag!

Idag har jag vart på ett extremt hanna-humör hela dagen. Jag har alltså vart jätte glad :) Tog de lite lugnt på förmiddan när elin sleepa och sen så bestämde vi oss för att åka ut i de rå soliga vädret. Så jag bajka ner på stan och mötte henne, vi cyklade till gävlestrand och satt i en trapp och åt glass, sen satte vi oss på en av "bryggorna" och prata om allt möjligt :) Efter kanske en -två timmar så gick vi hem till far min och hälsade på. Kolla lite kort från Berlin och fick även en tshirt och en PARFYM =D=D=D precis vad jag tänkt lägga pengar på och så slapp jag de :) och gott luktar den också. MUMMA.

Efter ett tag åkte vi ner på stan, keka lite, träffa lillasyster och sen drog vi på modevisning och mingla runt :) Drog till Elin efter ett tag och va där en kort stund. Sen ut igen på uppdrag, träffa lite folk och hade de hur skönt som helst. Hur varmt som helst också :)

Drog till elin igen runt elva och adde låg där lite fuller i soffan helt lonely haha. så vi höll han sällskap emot hans vilja och sen kom hans kära vänner dit så jag och elin var lite sociala med dom, vi drack ingenting duktiga som vi är :) Sen cyklade jag hem och kom prick innanför dörren :) naaaaaajs


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste ni vara där och förstöra för dom som bor där också eller?

2009-04-25 @ 13:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0