Helgen

.. på riktigt alltså :D

Jag harvart råcool i helgen. så jag tänkte dra de lite fort.
I fredags var jag med "Sara" hon heter egentligen Dilan men vem skryter om att vara med henne liksom ;) höh. Nerå men vi gick ner på stan från oss och sen hitta vi på värsta roliga leken :D jag döör. hahah, och kan inte skriva de här eller ;) höh

På lördagen så åkte jag ner på stan dirr när jag vakna, gjorde lite ärenden och sen stack vi till Raflie och sådär :) Efter de åkte vi hem och sen bytte vi om på kanske två minuter MEEEEEN nina bytte om på en timme.. helt seg. Se så åkte vi ner på stan och lekte med bebis conrad, gick på donken och lekte mamma ;) haha, sen så gick vi upp på söder och lekte på en liten gräsplätt (sött ord) och sådär :)

Sen hem igen och så ner efter tio min på stan och fixa klirrklirr åt mig och frugan. Sen drog jag hem, fixa mig och åt. Sen åkte jag till Elin, osm jag hatade mest av allt. Jag lyckades iaf ha en hemlighet i EN vecka, inte mer.. Fan alltså!

Sen så kom sandra och viktoria (?) och lekte med oss, vi söp till lite och drog på ferre.

OKEJ nu till de koolaste
Vi gick till blue moon bar, utanför var afasi i maskinen. hah så jag är sådär sten tuff och går fram och rappar för honom ;) lite sådär ändå. Jag va så grym att jag och Elin blev VIP, så dom skrev upp oss på listan och vi fick gå före kön. Hur mycket älskar man inte oss?

grejen är att alla avundsjuka idioter hatar mig och elin för att vi lyckas med sånt där hela tidne :) så fuck off idjoter :D



Söndagen är hemlig, HEH3, men på kvällen när jag kom hem så drog jag och Nina till butiken, lekte lite och åkte hem och lekte. Hon är braig. Sen vart de lite telefonsamtal och ah, efter så låg vi och prata och sen somnade jag flåsande i ninas nacke =D HAHAHAHHAHAHA

Men nu tänkte jag killa på elin och mimmi hejrå

Kommentarer
Postat av: MATILDA

ja såg er aldrig där inne :o ;D

2009-04-20 @ 21:52:43
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0