IDOL

Heeej, förlåt för fålig uppdatering, och förstår att några är nyfikna på idol!
Började med att vi kom hem från sthlm rätt sent, åkte hem, packa och la sig i sängen för att försöka sova kanske femtimmar. Men jag låg och tänkte på tiden HELA tiden, så det gick inte skit bra attt somna. fick kanske två-tre timmars sömn ist.

Gick iaf upp vid tre, klädde mig och cykla till Elin, de bara rann ur ögonen för att jag va så trött och fick vinden i dom haha, stackars mig alltså. Kom dit och vi gick med vår packning till gasklockorna. Hamna på kanske plats 50 i kön, men dte var folk somställde sig före hela tiden. idioter alltså! ah allefall så satt vi där med mjukisar på marken i kanske fyra-fem timmar innan kön ens börja röra sig. Så klockan åtta fick vi komma till nästa kö (det var liksom en kö till en kö till ett vöntrum som man väntade i för att komma till nästa väntrum) ganska jobbigt alltså.. .

I kö nummer två satt vi först på marken med några killar som hade ganska sjuk humor. Synd att tjejerna som stod vid oss inte hade samma humor utan verkligen HATADE allt som hände. så trött på sånt folk alltså.

Sen började dom filma och grejer, fast bara kön och så. Så sa dom att underhållningen skulle börja tio och så tröck dom i hop kön så man inte kunde sitta mer. Så vi fick stå upp i kanske fyra timmar. helt rätt upp och ner i trängsel. och underhållningen var jobbig mesta dels alltså,. haha världens kanske sämsta band spelade och man fatta ingenting haha. helt insane.

Vi skulle få gå in i första väntrummet tio, dom första kom in kanske halvtolv och vi var gäng två, så vi kom in kanske prick tolv.. . anywäj kom in, fick skriva på lite lappar och sådär. Sen sära dom på mig och Elin, så jävla läskigt. så jag umgicks med typ en psykopat och en jätte söt tjej från hudik. Hon var ungfär lika nervös som mig, skaka och visste inte vart hon skulle ta vägen. stackarn!

Sen var de iaf dags att sjuna. alltså så jävla svårt att få ögonkontakt med juryn. den ena var helt tom i blicken och den anrdra stirra ner i sina papper och ssådär :) Så sa dom att jag var bra och sådär så jag tog mitt pass och letade rätt på elin i min lycka. haha älsklingen hade sjungit fel text och hållt på. hur bra som helst ju :D

Så gick vi in mot staden, hur varm som hälst. ah och de va väl de som hände :D hihi, vet inte vad ni vill veta lixx.

Elin mitt i natten:


Hanna mitt i natten:


Vår mat för dagen :


Peter Jideh eller hur han stavas i kö nummer två innan vi behövde trängas :D


Min lilla Elligöörl


Kö nummer två:


En hanna och en Elin i väntan:



Hann inte med några kort där inne, gick för fort. Men såhär såg det ut efteråt iaf :
Jag Peter och Elin:


idolhanna:


Idolelin:

Kommentarer
Postat av: vikka

köm du med?

2009-04-10 @ 14:43:39
URL: http://vikka.blogg.se/
Postat av: Christine

hur gick det ?

2009-04-26 @ 19:09:55
URL: http://christinesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0