hurtiga-hanni

Hej bloggen, sitter här på säng kanten med min käraste syster Nina och skriver blogg, alltså hon skroiver också blogg just nu, värsta bloggsystrarna vi eee!!! hihi.

Iaf så har jag idag först tränat ett pass på friskaan med johanna dirr när jag vakna, sen efter så GICK vi till bomhus, därifrån tog jag bussen till stan och sen cyklade jag hem. liiiite hurtig alltså ;) Sen har jag lekt med nina, vi har kul och jag har flätat hennes hår prick. nu ska jag snarka med lillfingret :D mihi pusss


DÄR ÄR MIN ÄLSKADE LILLASYSTER
så underbart fin att jag försmäktar

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch!

2009-04-09 @ 22:20:23
Postat av: Anonym

hejhej

2009-04-10 @ 09:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0