hej fänz

Sitter i skolan nu med min älskade vän Elin och har mitt hatämne Samhällskunskap. Vi skriver typ om Kina och Finlands statstjick eller hur de stavas .. riiiiiiiiktigt aptråkigt.

Slutar den här lektionen ELVA och har håltimme till TRE så vi ska ner på stan och käka och chilla galet =) Tjockt najs ju. Blir lunch på nya wejns om vi får bestämma, och de får vi ju också eftersom att det är vi som ska äta maten :D maha, smart där ;)

Sen kommer våran snutt Mimmi och joinar oss ;) skulle vi tro?.. .

Sen blir det näthandel och efter de är de öppethus på skolan. Vi blev förfrågade igår jag och elin (och mimmi?=)) om vi kunde vara här, och vi sa ju ja såklart eftersom att han älskar oss ;) höh. Känar ju en biobiljett och godis på'T ;)

Nu kom min rektor och såg hur stygg jag är som bloggar på lektions tid. wupsiiiiii

Kommentarer
Postat av: Anonym

statsskick jävla sopa -.- går du på dagis eller?

2009-04-21 @ 17:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0