HEEEJ trött

Hej fänz.
Jag har vart vaken hela natten, fråga mig inte varför men jag kunde inte sova.. . försökte hela tiden fan. Klockan stog på sex och HALV sex kände ja att jag skulle kunnna somna, men de skulle bara förstöra att sova en halvtimme.. . Så vi får ta och sova när jag kommer hem. är iaf aptrött just nu, men de går över :)

Är redan fixad heeeeelt och hållet. så nu ska jag ligga i sängen och chilla f1, sen ska jag ta bussen till skolan. Dödsdagen idag. Går från 8-4 och har BARA dom lektionerna jag verkligen hatar hatar hatar.. .
Nämligen BRACH (helt ointressant pga läraren)
MATTE (helt jobbigt och onödigt med tanke på att vi hade fyra timmars matte igår
SAMHÄLLSKUNSKAP (mitt värsta ämne, hatart verkligen)
och HISTORIA (samma sak där, en av mina värsta ämnen, helt sjukt jobbigt)

Nu ska jag vila lite :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0