HEEEJ humor

Ligger i sängen nu, har sovit en timme nu, hur skönt som helst. Drömde världens konstigaste dröm också. De va liksom så att jag drömde att jag vaknade av att de ringde, och de va en kompis som stog utanför mig osm aldrig vart här.. Så prick när jag skulle gå ner och öppna så vaknar jag IGEN? alltså på riktigt den här gången..  Blev så jävla rädd. hjärtat typ hoppade. haha

Idag har jag v'äl bara gått runt och skrattat i skolan.
Roligast var nog kommentaren PRICK när vi skulle hem och jag och Elin satt och tog kort

Jag - MEN SHITTT JAG SÅG UT SOM ******* ****
Elin - haha men nä :p
Mattias - Men alltså stör ni er lite på henne eller :p?
Jag - Va? Vem har sagt att vi stör hos, jag är ju glad att jag såg ut som henne :)

Alltså Elins skratt då fick simon som inte ens var i samma rum att springa in. HAHHAHA alltså så jävla klockren kommentar och elins skratt var mer ett skrik. fyfan vad jag älskar stunderna i skolan.

En annan sak idag.. . Jag pratar lite hemlisar med mimmi;
Jag - Men fan vi måste visa henne var skåpet ska stå! ;)
Amanda och elin kommer gående.
Amanda - ska vi gå till skåpet?
Jag - IIIIIIIIIIIH HON SA SKÅÅÅÅP HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH

observera att jag va sjuuukt trött vid dom här tillfällena ;)

Detta interna inlägg får sluta med en sak vi tyckte va kul på vägen hem
Elin - Jag blev sugen på korv
Jag - ÅÅÅH KORRRRV!!!
Elin - åh korv
Sen gick vi och stöna om korv en stund. Psykopat javisst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0