HEEEJ tankar

Haha glömde skriva att jag och Elin hade krig idag med våra pennor. Jag tror att jag vann med 7-2 ;) moahaha Så nu har jag blåa streck på handleden. Tjusigt du ;)



Imorgon är jag ledig, fan vad skööönt ska ta vara på heeela dagen. Min älskade lillasyster kommer hem då. Var en som skrev och dryga om henne igår och fan vad arg jag blev. Fick typ ont i magen bara han skrev hennes namn, även fast jag visste att han drev. Men Nina betyder så mycket för mig att jag blev sjukt konstig. Gjorde liksom ont och så. Saknar henne fast jag träffa na för bara någon dag sen.. . Men hon är bäst, helt underbart rolig och mitt största fän. Även fast hon är jobbig ibland :)

Men imorgon kommer hon och min morgondag ska bli bäst. På grund av två saker, men kan inte skriva mer här för att de handlar om en hemlig för elin och mimmi. Jag är ju sjukt kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0