HEEEJ sliten

Tjabba,
sitter i sängen nu och är död, är helt torr i halsen men har fått i mig en mun vatten idag, om ens de haha. så man kan med andra ord säga att de va livat igår ;) Drog till lokalen i valbo runt sex tiden och sen vare party för hela slanten. Fick skjuss hem också, hur snällt och skönt som helst, mina chafförer hade väntat på mig utanför i en och en halvtimme för att skjussa hem mig haha gulligullans :p

Tillslut åkte dom, och de förstår jag. Så hade dom tänkt skjussa hem Sandra och hennes lilla vän, och på något sätt så hade dom pratat om "hertiginnan Hanna" haha, och så va ju de jag, så då vände dom och åkte hela vägen tillbaka för att skjussa hem mig. huuuur snällt som helst juuuu!

Ah kvällen va iaf livad och idag mår man som man förtjänar, fan alltså. Jag skoja, jag mår VÄRRE än jag förtjänar :p haha.

Hanna - "käre gode Gud, kan inte du göra så jag slutar vara bakis NU och vara de på tisdag ist, då har jag tid :)"
Nina - "du är fan inte normal"
Hanna - "MEN GUD KAN VÄL FÖRFAN VA LITE GIVMILD NÄR HANS SON JESUS ÅTERUPPSTOD IDAG!!!!!!"

tycker att gud kan göra osm jag säger, vill ju kunna äta påskmat och gowdiiiis (a) tjock som jag är,


Här är en bild på maa, ganska fräsh för att vara gammalt smink och jag är bakis. right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0