HEEEJ hemlis

Jag har en hemlighet som ingen annan vet nanananana na
eller okej, en KANSKE vet den :) hihi, fast bara halvt..
Det pirras iaf, och det ska förbli hemligt. <3

Idag har jag lekt med Elin först och sen Melinda,
riktigt härlig dag med sol och så. Sen jogga jag hem från Melinda
haha hon bor kanske tre min här ifrån men jag kändemig hurtig ändå.

Vi hittade en hund idag, de är inte varje dag man gör de. haha
ähm, inget hänger ihop i det här inlägget, så jag skriversenare.

FÖRRESTEN, idag såg jag världens läskigaste emo. Han ställde sig framför mitt och elins bord när vi satt och fika och bara stirra på oss, jag trodde jag skulle döööööööööööööööööö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0