GRATTIS MIN FIIIIIIS =D

Lillasyster nina fyller år idag, hurra hurra hurraa!!!

Siter ensam hemma hos henne just nu, tragiskt, jag vill ha sällskap. men raffe kommer nog från stan snart han skulle springa iväg en "snabbis" på tydligen typ två timmar. JAG DÖR AV TRÅKIGHET!! Sen kommer rsten av människorna..
ska fira nina sen blire party med lite gööörls först hemma hos egget och sen vidare :) KANONERS JU!!!



och pappa, jag har inte suttit vid er dator sen ni bodde på stan, eler jo, när jag skulle visa dig mobilen. Men sen har ja inte suttit vid den, och verkligen inte vid msn :)


NU KOM NINA HEM OCH KASTA MACHMELOWS PÅ MIG :D:D:D: HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: pappajävuln

strange!!!!

varför startar då datajävuln med msn å alla dina kontakter??? men nu har jag stängt av det å avinstallerat msn....så de så....

2009-05-04 @ 15:13:50
Postat av: D.A.D

attans, hur kunde jag missa hennes födelsedag.....hon som är så karltokig =)

bor hon fortfarande kvar hemma....man skulle ju flytta typ när man var 13....hahahahahaaaa

2009-05-06 @ 11:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0