Gårdagens och Dagens hjälte

Gårdagens hjälte går utan några som helst nomineringar till min förredetta klassföreståndare Thomas. För att han är snygg och huuur trevlig som helst när man stöter på han :) Saknar verkligen 9C som tack vare Thomas GLÄNSTE!!


Dagens hjälte är inte lika enkel.

Nominering ett går till Elin, för att hon gick och hämtade cykeln med mig idag, trotts att hon inte behövde. och sen för att hon är bra på att få mig skratta och le och tagga inför stockholm.

Nominering två går till två tjejer på nya vejns som jag och Elin tjyvlyssnade på idag. hahah dom var bättre på att få mig att skratta än NÅGON annan NÅGONSIN, typ iaf ;)

Nominering tre går till Emma Berglund som var söt nog och ville ses idag utan att någon av oss hade druckit alkohol, haha det har nog aldrig hänt förr om vi inte vart hos ralfie? knasigt de där.

och nu blir det spännande. DAGENS HJÄLTE ÄÄÄÄÄÄÄÄÄR DE TVÅ TJEJERNA PÅ VEJN!!! GRATTIS GÖRLS NI GJORDE MIN DAG!!!!!! aprilapril! YES äntligen fick jag till de, har inte aprilat på hela dagen, annars luras jag minst en gång varje dag, så jag tror det här är en demonstration, en liten hannatvärtimot! så den riktiga dagens hjälte är Elin för det där med cykeln!




Kommentarer
Postat av: EG

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH NU ÄR JAG HAPPY!

- im a happy happy girl, in a happy happy world!!!



;)

2009-04-01 @ 22:31:54
URL: http://elinhlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0