Dagens sötnos

Mimmi, bli inte ledsen, jag vet att du vill bli dagens hjälte, men du är dagens sötnos, för att du är söt. sen var det faktiskt så att Elin ville bli dagens hjälte så gärna att det där med cykeln var ett trick som gjorde att hon skulle komma närmare segern, den lymeln!

Nej damer och herrar, nu ska snygg-hanna sova! efter en hektisk dag så är jag helt slut i kroppen!


Här är jag och Mimmi, mimmi har inte lärt sig hur tekniken på en kamera funkar tror jag (?) Hon posar på bilden, och tror att det ska synas när hon väljer att visa bakhuvudet ist för det posande ansiktet för kameran!
Det ser nästan läskigt ut på bilden, typ som en spegel.

OCH MIMMI PEÄSS!!!! vet att du läser här
DET FINNS IAF EN PERSON SOM TROR ATT DET FINNS EN "MAJA" FOR REAL, alltså din "tvilling"

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha neeeeeeeeeeeeeej jag lurades ju bara, det var 1 april dumskalle!!!!!!

2009-04-02 @ 17:26:50
URL: http://emmmaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0