Dagens hjälte

Dagens hjälte har som vandligt tre nomineringar :)

Nominering 1 går till Nina, för att hon är så gullig stundvis, jag tror inte att många syskon har samma kontakt som oss, hur vi håller på HELA tiden, jag vet faktiskt inte hur mamma orkar med oss.. För jag skulle aldrig orka sånna barn alltså haha. Iaf så var hon så gullig och hämtade vatten åt mig imorse, låg bredvid mig och kollade film fast hon egentligen inte ville och så finns hon alltid där. Jag har gjort bort mig totalt idag utan att egentligen veta om det.. och att ha någon att säga det till betyder så mycket.

Nominering 2 hänger ihop med den första och går till Mamma, för att hon orkar med mig och Nina, och är en ensamstående mamma med tre barn i ett jävla onödigt stort hus. Hur hon orkar hålla humöret uppe för de mesta, och göra ALLT själv här hemma medan hon får höra mig och ninas hysteriska saker är fan imponerande

Nominering nummer 3 går till världens bästaste flicka, nämligen MIG, för att jag med världens huvudvärk och illamående, för lite sömn och ont i kroppen åkte till pappa och rädda deras lägenhet från att börja brinna. big up to me föfaaaan!

Egentligen skulle jag vilja att alla tre vann, för att vi är tjejerna i familjen och för att jag älskar dom där två jävlarna och mig själv ;) höhö. Men jag vet att nomineringarna 1 och 2 är långsiktiga, kommer alltid ha samma uppfattning om dom och därför kan dom vinna när som helst egentligen.. Så jag tror att jag själv vinner idag, för att jag överlevde påskafton FAST allt gick emot mig.. fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0