dagen

hahhaha "anonym" är ett större skämt än mitt skämt =DD idjot!

Nu sitter jag i sängen med min älskade syster Nina, och bara snarkar skit.
Idag har ja iaf vart i skolan först med mina älsklingar, sen cykla jag och melinda till stan ett tag och sen hoooooome och så åt vi lite pangkaka och soppa jag och min kära familj, sen drog jag och melinda en promenix till staden igen, träffa togga också, lääääänge sen kan man ju säga

Sen gick vi hem och helt seriöst, jag har aldrig sett kvinnan gå så fort :D

nu ska jag smörja in mig och plåstra om mina blodiga fötter sen mysa med syster =D puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

orka skriva ett inlägg jävla kommentar varje gång!



Du kan vara en jävla idiot!

2009-04-21 @ 17:32:57
Postat av: Hanna

Kan jag säkert :) men du ÄR en, det är ju ändå inte jag som är desperat över att kommentera anonymt i en blogg? PUSS

2009-04-21 @ 21:55:42
URL: http://hanniigirl.blogg.se/
Postat av: Fat-Rob

tjena,

har du problem med en idiot?

skicka han/hon/det åt mitt håll

så kan de få smaka knogmacka

2009-04-22 @ 12:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0